فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتسال جام رمضان ۹۸ کاشمروحاشیه های آن ...

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱ ب.ظ

مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است. مهم ترین مساله ای که در رقابت های امسال از همان روزهای اول آغاز رقابت ها قابل مشاهده است […]

مسابقات فوتسال جام رمضان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است.

تصمیم گیری قاطع و برخورد مصلحت آمیز با برهم زنندگان جو بازی از دیگر موارد دخیل در ایجاد حاشیه در رقابت های فوتسال جام رمضان محسوب می شود.

بدون شک از مرحله  اول رقابت ها بدون  اشتباهات داوری حرف و حدیث های زیادی را به دنبال داشته است. برای کاستن ضریب اشتباهات  داوران  محترم مسئول کمیته داروان  امسال به عنوان ناظر در کلیه بازیها حضور فعالانه داشته  و بخصوص در ارتباط با هماهنگی کادر داوری هر بازی و توجیه کامل آنها برای رعایت دقیق قوانین و مقررات اقدام نموده است .

حتی حضور ناطر کمیته انظباطی هیات در هر بازی خیلی خوب بوده که در یک نفر ناطر در هر شب در بازیها حضور فعالانه دارد .
رقابت های فوتسال جام رمضان و استقبال مناسب و چشمگیر هواداران از آن، نعمت بزرگی برای این رشته ورزشی محسوب می شود و باید برای بهره برداری بهینه از موقعیت به دست آمده برنامه ریزی شود ولی اگر حساسیت بیشتر برای بردن، صعود و قرار گرفتن در جمع تیم های برتر بخواهد بر موقعیت و جایگاه این رشته لطمه وارد ساخته و تماشاگران را از حضور در ورزشگاه انقلاب  و تماشای رقابت ها به تماشای بازیها می نشینند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی