فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 98 شهرستان کاشمر تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای ورزشکار آغاز شد .

وی ادامه داد : ابتدا تیم ها در 3 گروه 5 تیمی به مصاف هم رفتند. از هرگروه 2 تیم و 2 تیم از بهترین سوم گروه ها به مرحله دوم مسابقات که جمعاً 8 تیم بودند در دو گروه 4 تیمی قرار گرفتند.

از گروه الف تیم های استخر باران و شاهین شهر بچه ها و از گروه ب تیم های کامپیوتر پارس و شهید صیاد شیرازی به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

در این مرحله تیم شهید صیاد شیرازی با نتیجه 2 بر 1 بر تیم استخر باران غلبه کرد و به فینال مسابقات راه یافت؛ و سپس تیم های کامپیوتر پارس و شاهین شهر بچه ها در وقت قانونی به تساوی 2 بر 2 رسیدند که در ضربات پنالتی تیم کامپیوتر پارس توانست با نتیجه نهایی 4 بر 2 بر تیم شاهین شهر بچه ها غلبه کند و دومین فینالیست مسابقات شود.

در بازی رده بندی دو تیم استخر باران و شاهین شهر بچه ها به مصاف هم رفتند که تیم استخر باران توانست با نتیجه 4 بر 3 از سد تیم شاهین شهر بچه ها عبور کرده و به مقام سوم دست یابد.

در دیدار نهایی این رقابت ها، تیم پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی از حوزه مقاومت بسیج امیر المومنین (ع) محلات خیابان سلمان فارسی  با نتیجه یک بر یک با تیم کامپیوتر پارس تساوی شد که در ضربات پنارتی موفق شد 6 بر 5 تیم کامپیوتر پارس را شگست و به مقام قهرمانی دست یابد .

در ادامه گفتگو احمد آریانپور دبیر هیات فوتبال کاشمردر ادامه این گفتگو ادامه داد و گفت :  این مسابقات به مدت 20 شب و تعداد 46 بازی برگزار گردید. تعداد گل های زده شده: 267 گل می باشد . و آقای علاء الدین شاه مرادی از تیم کامپیوتر پارس آقای گل مسابقات را بدست ارود .

وی گفت : مابین دیدار رده بندی و فینال یک دیدار دوستانه بین پیشکسوتان شهرمان کاشمر و پیشکوستان مقیم مشهد مشهد مقدس برگزارگردید که نتیجه 1بر 0 به نفع پیشکوستان کاشمری مقیم مشهد رقم خورد ؛ که داوری این بازی را دو پیشکوست خوب شهرمان جناب آقای باقر قدس نبوی و محمد رضا کمیلی برعهده داشتند .

احمد آریانپور دبیر هیات فوتبال کاشمر گفت : از سوی کمیته برگزاری و اجرایی مسابقات تیم منتخب مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 بشرح ذیل انتخاب گردید :

آقای سعید رمضانیان از شهید صیاد شیرازی -  آقای علاءالدین شاهمرادی از کامپیوتر پارس - آقای امید هوشیار از کامپیوتر پارس -  آقای احمد نظری از شاهین شهر بچه ها -  آقای سجاد سالاری از استخر باران -  مربی: آقای رضا غفرانی مقدم از شاهین شهر بچه ها - سرپرست: آقای رضا گذری از تیم پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی انتخاب گردیدند .

ایشان ادامه داد : در پایان این مسابقات دو تن از داوران خوب شهرستان آقایان جواد محمدی و عباس مزاری مقدم از داوری فوتسال و وفتبال خداحافظی نمودند ؛ وی گفت : چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به ورزش گذاراندند و در جهت تحقق اهداف جامعه داوری , خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر داوران از وقت و جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردند.

اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید شایسته است از زحمات بی دریغ و ارزشمند و اهتمام ویژه هر دو نفر آنان در طول مدت خدمت به ورزش شهرستان و استان ,تشکر و قدردانی نموده و توفیق روز افزون شما و خانواده گران قدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمایم. امید است در پرتو عنایات حق,همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

ایشان در پایان تقدیر و تشکر داشتند از زحمات مسئول محترم کمیته فوتسال هیات سعید مسافر ،سرپرست و عوامل برگزاری مسابقات جناب آقایان احمد محمدیان ، حسین انوری و محمد رضا کمیلی ، اسپانسرهای محترم که در برگزاری شایسته مسابقات مارا یاری نمودند . شهردار محترم مهندس سلیمانی که همیشه حامی ورزش بودند و هستند . مدیریت محترم استخر باران مهندس سیدشاهین بلوریان، مدیریت محترم کافه چوب اقای مولودی عزیز ، همچنین ازحضور گرم و صمیمی  نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر بنیادی ، فرماندار محترم،معاونین محترم ایشان ،  شهردار محترم، فرماندهی محترم نیروی انتظامی و پرسنل خدمت گذار، اداره محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیات فوتبال، کمیته انضباطی، اعضای محترم کمیته انظباطی که هر شب در محل سالن حضور فعالانه داشتند ، کمیته داوران، کمیته پزشکی، پزشکیاران محترم آقا رضا مقصودی ، امیر و حامد عرب ، کمیته محترم اداری ، کمیته اجرایی هیات فوتبال ، سرپرست محترم سالن انقلاب و نیروی خدماتی و بلیط فروشی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

کاشمر شهر زیارت  و سیاحت چهارمین شهر زیارتی کشور و از شهرستان‌های خراسان رضوی می‌باشد که  در فاصله 220 کیلومتری مشهد مقدس  قرار دارد.

روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان کاشمر


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی