فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.
هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
در حال حاضر بیش از 35  مربی در تیم‌های مختلف فوتبال سطح شهر مشغول به کار و فعالیت هستند که با کمترین توقع و چشم‌داشتی برای اعتلا و پرورش استعدادهای فوتبال شهرستان  از طریق تیم‌های باشگاه خود تلاش می‌کنند که جا دارد در روز مربی، بار دیگر از تلاش و همت همه‌ی این مو سفیدکردگان عرصه‌ی فوتبال شهرستان  تقدیر و تشکر گردد.

همچنین جا دارد در این روز یادی شود از همه‌ی مربیان فوتبال شهرستان  که در سال‌های گذشته برروی نیمکت‌های ورزشگاه‌های فوتبال شهر تلاش خود را تا لحظه‌ی آخر عمر برای پیشرفت شاگردانشان به خرج دادند.... چهره‌هایی مثل پیشکسوتان و ...  که حضور ندارند اما یادشان تا ابد زنده است.

با احترام هادی پارسا کندری رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی