فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

خداحافظی محمد دانشدوست از کمیته داوران

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ق.ظ

محمد دانش دوست رییس کمیته داوران هیات فوتبال کاشمر با انتشار پیامی از ریاست این کمیته کنارگیری کرد.

برخود لازم دانستم که از شما داوران عزیز که در طول مدت مسئولیتم در کمیته داوران نهایت تلاش و کوشش را انجام‌داده اید.و با تمام کاستی از تلاش خود دست برنداشتید.
همچنین از پیشکسوتان عزیز که یار و‌یاور کمیته داوران بوده اند.
و‌ از ‌تمام عزیزان دیگر همچون جناب آقای شایگان و پارسا , دبیر محترم ,  مسئولین کمیته فوتسال, مسئولین کمیته انضباطی و اجرایی که همکاری لازم و‌کامل را با بنده داشته اند تشکر‌کنم.
از تمامی سرپرستان,مربیان,بازیکنان و‌تماشاچیان تیم های فوتبال و فوتسال که در طول سالیان متعادی با سعه صدر با قضاوت های خوب و گاهی اوقات با نقص داوران عزیز کنار آمده اند و با ملایمت برخورد کردند ، تقدیر و تشکر‌میکنم.

و اگر‌ناخواسته حقی از شما ضایع شده است یا کوتاهی و‌نقصی از جانب کمیته داوران انجام‌شده از شما عزیزان عذرخواهی میکنم.

بنده در نظر‌دارم که برای مدتی به استراحت بپردازم .

و در پایان آرزوی موفقیت را برای آقای سعید مسافر و جامعه فوتبال و‌فوتسال شهرستان را دارم.

باتشکر محمد دانش دوست 

1399/2/29

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی