فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

مدارس فوتبال و فوتسال
 فاقد مجوز فعالیت به اداره ورزش و جوانان و اداره اماکن معرفی می‌شوند

محسن حیدری، دبیر هیات فوتبال استان

▫️فعالیت تمامی مدارس فوتبال و فوتسال استان منوط به داشتن مجوزهای لازم  از اداره ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال خراسان رضوی است بنابراین والدین فوتبال‌آموزان هنگام ثبت‌نام فرزندان خود حتما مجوز کمیسیون ماده پنج(مجوز باشگاه‌داری) و همچنین پروانه فعالیت مدرسه فوتبال را که به ترتیب از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خراسان رضوی صادر می‌شود، رویت کرده و از ثبت‌نام فرزند خود در مدارسی که این مدارک را ندارند خودداری کنند.

▫️ هیات فوتبال استان طی نامه‌نگاری‌ با ارگان‌های مختلف، این درخواست را داشته که از عقد قرارداد و همکاری با مدارس فوتبال و فوتسال غیرمجاز خودداری شود. یقینا با همکاری همه جانبه دستگاه‌ها، می‌توانیم فضای نظارتی و ارزشیابی مدارس فوتبال را به طور قابل ملاحظه‌ای ارتقا دهیم.

▫️مجرای ارتباطی والدین و هیات فوتبال استان خراسان رضوی به منظور کاهش احتمال بروز مشکلات آتی بسیار مهم است و مراجعه حضوری، ارتباط تلفنی با بخش کمیته جوانان هیات فوتبال استان(داخلی ۱۲۱) و مهمتر از آن پیگیری وجود یا عدم وجود نام مدرسه فوتبال و فوتسال مدنظر در سایت هیات فوتبال از مهمترین مسیرهای ارتباطی می‌باشد، والدین می‌توانند با مراجعه به سایت هیات فوتبال استان به نشانی FOOTBALLKHORASAN.COM و بخش مربوط به مدارس فوتبال مجاز که از روز دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ بارگذاری و لحظه‌ای به روز می‌شود، مدرسه فوتبال مدنظر خود را انتخاب نمایند.

▫️بر همین اساس از مدیران مدارس فوتبال و فوتسال می‌خواهیم تا با مراجعه به هیات فوتبال استان هر چه سریعتر برای تشکیل پرونده و دریافت مجوز اقدام نمایند چرا که در غیر این صورت یقینا اداره ورزش و جوانان شهرستان با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

 ▫️ یکی از نگرانی‌ها و البته مواردی که باید والدین در آن نقش حیاتی داشته باشند، نظارت بر اجرای دقیق پروتکل بهداشتی از سوی مدیران مدارس فوتبال و فوتسال است. تمام مدارس فوتبال و فوتسال ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند؛ بنابراین والدین در صورت مشاهده موارد مشکل‌زا می‌توانند با مراجعه به هیات فوتبال استان گزارش دهند تا رسیدگی‌های مربوطه انجام شود.

▫️همچنین در کنار موارد بهداشتی، داشتن کارت بیمه ورزشی برای هر یک از فوتبال‌آموزان الزامی است. پیشنهاد ما به خانواده‌ها این است در اولین گام ثبت‌نام، بحث دریافت کارت بیمه ورزشی را اقدام و از مدیران مدرسه فوتبال مطالبه نمایند. هیات فوتبال خراسان رضوی و سایر مراکز مرتبط با موضوع صدور کارت بیمه ورزشی، در خدمت مدیران مدارس فوتبال هستند.

▫️یکی دیگر از مواردی که امسال باید انجام شود و خانواده‌ها از مدیران مدارس فوتبال  و فوتسال مطالبه کنند، ثبت مشخصات تمامی فوتبال‌آموزان در سامانه عضویت فدراسیون فوتبال است. هزینه مربوط به ثبت فوتبال آموزان در این سامانه توسط مدارس فوتبال از خانواده ها دریافت می‌شود، بنابراین اجرای این کار از سوی مداری فوتبال الزامی است و والدین از پرداخت هزینه مجزا خودداری نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی