فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • محمد جعفرنژادقوژدی

 

رضا قربی ضمن بیان این مطلب در مورد فعالیت ها و مشکلات باشگاه توضیح داد:

باعرض سلام وخسته نباشید به  تمامی اهالی فوتبال وفوتسال کاشمر


فعالیت های باشگاه بام کاشمر

  • محمد جعفرنژادقوژدی
  • محمد جعفرنژادقوژدی

سم الله الرحمن الرحیم

طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری می طلبیم

  • محمد جعفرنژادقوژدی

هرچند سال 98 با اتفاقات ناخوشایندی به پایان رسید، و همه چیز تحت الشعاع ویروس کرونا قرار گرفت. اما نباید از فعالیت های ورزشی ورزشکاران در رشته های مختلف بسادگی گذشت.

  • محمد جعفرنژادقوژدی

نَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛
در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.
مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی هیات فوتبال با حضور در محل هیات فوتبال کاشمر، اقدام به ضد عفونی و گندزدایی محیط کرده تا شرایط را به تدریج برای سال فوتبالی کاشمر مهیا سازد.
وی در این مورد بیان کرد؛  تا کنون در چند نوبت  در طی سه هفته  گذشته، اقدام به ضدعفونی کردن سطوح و دربهای  ورودی و خروجی های هیات فوتبال کردیم و این اقدام تا از بین بردن کامل  ویروس کرونا  ادامه  خواهد داشت.

  • محمد جعفرنژادقوژدی

یک مدیر خوب باید بتواند قدرت بالایی در کنترل کردن کارها داشته باشد و در سازماندهی و رهبری، کارآمد و حرفه ای عمل کند. در این راه شهامت اولین خصیصه ای است که به یک مدیر توانا کمک خواهد کرد. شهامتی که باعث می شود او با واقعیت ها، منطقی برخورد کرده و انتقاد ها را پلی برای پیروزی سازد. زیرا اولین ویژگی شهامت، داشتن نیروی اراده برای شروع کار است، بدون اینکه هیچ ضمانتی برای موفقیت وجود داشته باشد. وهمچنین دومین ویژگی شهامت، توانایی ادامه کار است بدون اینکه امیدی به موفقیت باشد. هادی پارسا، مدیر محجوب هیات فوتبال کاشمر، با سعه صدر و تحمل مشکلات، سکانداری مهمترین رشته ورزشی کاشمر را در دست گرفته است.

  • محمد جعفرنژادقوژدی

تمام عمرش را بی حاشیه بوده است. او برای خوب زیستن ایده هایی دارد که هرگز شنیده نشده، و همان قدر که بی ادعا می باشد، برای خوب بودن چیزی کم ندارد. محمود رفیعی که دوستدارانش به او لقب محمود پله داده اند؛ حرف های جالبی برای گفتن دارد که با هم می خوانیم.

  • محمد جعفرنژادقوژدی