فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 

جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث ایجاد جوی مثبت در بین اعضای باشگاه شده است وی همچنین افزود: باید از تمامی ظرفیتهای موجود کمال استفاده را بکنیم و امیدواریم این شرایط خوب ادامه پیدا کرده و ما بتوانیم دغدغه های موجود را کمتر نماییم

مجید حسابی ، مدیر فنی باشگاه سپاهان نیز در ادامه این جلسه گفت : ابتدا از لطفی که دوستان به من داشته و دارند تشکر میکنم وی افزود : من کار در فوتبال را دوست دارم و عاشق این کار بوده و هستم وقریب به  چهل سال است که در زمین چمن زندگی کرده ام گرچه انگیزه ها کمی کاهش یافته است. وی ادامه داد: فوتبال داستان خود را دارد و حکایتهای فراوانی در آن اتفاق افتاده است و این باعث میشود که گاهی انگیزه های افراد عوض شود وی با بیان اینکه درکارش زیاد متوقع نیست افزود: با توجه به تواناییهای کمی که دارم سعی میکنم در کاری که به من محول شده با تمام توان تلاش کنم و چون در همه رده های سنی هم به عنوان بازیکن و هم مربی فعالیت داشته ام به دوستان خود در این باشگاه توصیه میکنم به علم روز فوتبال مجهز شوند و به قولی بروز باشند زیرا فوتبال در حال حاضر یک علم است و یک اقتصاد است و بازرگانی خاص خود را میطلبد ، البته من دنبال پست نیستم اما سعی میکنم که مریبان این باشگاه را در سطح بالایی از دانش نگهدارم و شرایط را برای بازیکنان مهیا کنم ؛کاری که در گذشته هم انجام دادیم و برای این کار، لازم است که شرایط بازیکنان را نیز در نظر بگیریم ، سعی من اینست که برای مربیان یک مشاور خوب باشم و در عین حال استقلال آنها در کارشان حفظ شود و در مواقع لازم تذکرات و کمک های لازم را ارایه کنم وی نیز گفت : خوشبختانه با آمدن آقای حسین پور که از سرپرستان خوب کاشمر هستند امید داریم که سال فوتبالی خوبی را در پیش داشته باشیم و باید مربیان ما به هوش باشند که بازیکنان آنان را میبینند و از آنها آموزش می گیرند وی در پایان از مربیان خواست در جلسات تخصصی حضور فعالی داشته باشند

احمد حسین پور نیز در این جلسه گفت : در ورزش نباید تعارف داشته باشیم و هدف من از آمدن به این مجموعه اینست که به  تیم سپاهان کمک کنیم تا به لیگ برتر و بعد به دسته سوم ایران صعود کند وی افزود : این نهالی که کاشته اید را به ثمر برسانید و باید شرایط طوری بشود که فوتبال کاشمر را با نام سپاهان بشناسند و هوادار به ورزشکاه بیاید وی همچنین گفت : متاسفانه جو فرهنگی فوتبال کاشمر خراب است و باید اخلاق و انضباط را سرلوحه تیم کنیم و باید ارتباط منطقی با تیمهای بزرگ داشته باشیم تا در سایه آن هم وضعیت اقتصادی خوب شود وهم  نام فوتبال کاشمر پر آوازه شود و در واقع آن اتحادی که در قدیم بود دوباره به فوتبال برگردد

کاظم خوشه چین نیز در صحبتی کوتاه گفت :امیدواریم از تجربیات آقای حسابی نهایت بهره را ببریم و با با باشگاه سپاهان اصفهان ارتباط بیشتری داشته باشیم ودانش افزایی کنیم

کامل سرمربی رده های پایه نیز گفت : ضمن خوش آمد گویی امیدواریم از تجربیات آقای حسابی استفاده کنیم وی همچنین گفت : ما در قدیم در بحث آموزش مربیان کم کاری داشتیم و مدام در حال آزمون و خطا بوده ایم و باید شرایطی فراهم گردد تا از تجربیات ایشان بهره برده و در واقع هر چیزی در جای خود واقع شده و امید است با حضور آقای حسابی بخش آموزش باشگاه نیز فعال شود وی در ادامه نیز گفت : باید با یک برنامه مدون بتوانیم به اهدافمان نزدیک بشویم و مربیان در جلسات ماهیانه گرد هم جمع شده و انتقال دانش بشود

مرتضی قائمی نیز کوتاه بیان کرد : بودن دیتا و اتاق و محل آموزش برای باشگاه از ضروریات است مخصوصا در رده نونهالان به این امکانات نیاز مبرم داریم

در پایان یکتا پرست ابزار امیداواری کرد در سابه اتحادی که بوجود آمده و همت همه بتوانیم به اهداف باشگاه نزدیک شویم

در انهای این جلسه مدیر فنی باشگاه از تمرینات تیم جوانان دیدن نموده و با بازیکنان این تیم دیداری کوتاه داشت

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی