فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر : با شروع ماه مبارک رمضان مانند هر سال مسابقات فوتسال جام رمضان نیز در شهرستان کاشمربا برگزاری جلسات متععد کمیته فوتسال هیئت فوتبال  شهرستان کاشمر و برگزاری مراسم قرعه کشی این مسابقات در هیئت فوتبال و سالن ورزشی انقلاب  شهرستان با شرکت 15تیم فوتسال در3گروه 5 تیمی کار خود را اغاز خواهد نمود.

به همین دلیل کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کاشمر:جلسه هماهنگی و کلاس توجیهی فوسال را با حضور محمد دانش دوست  مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال کاشمر  و  داوران این رشته در محل سالن ورودی هیات فوتبال شهرستان برگزار نمود.

دانش دوست در گفتگو با خبرنگار ترشیز اسپرت از کاشمر گفت:هدف از برگزاری  کلاس توجیهی  امادگی هر چه بیشتر روحی روانی  و در اختیار نهادن آخرین اطلاعات  و قوانین داوری در مسابقات  فوتسال جهت قضاوت  جام رمضان شهرستان کاشمر می باشد .

وی که در جمع داوران این کمیته گفتگو می نمود با بیان حساس بودن بازیهای فوتسال به خاطر جذابیت این رشته که همیشه حواشی خاص خود را در شهرستان  به همراه داشته اظهار داشت:تیم های حاضر در این دوره از مسابقات با آمادگی خوب و کاملی پا به این تورنمت گذاشته اند که تمامی مربیان و سرپرستان و بازیکنان  تیم ها اکثریت انان از قوانین رایج فوتبال و فوتسال اگاهی کامل  دارند.

وی از داوران حاضر در این کلاس در خواست نمود تا اطلاعات خود را در این زمینه بیشترنمایند و بدور از حواشی  قضاوت خود را با هماهنگی بهتر  هر دیدار  انجام دهند.مسئول کمیته داوران فوتیال شهرستان در پایان ادامه داد:مسابقات فوتسال در شهرستان همیشه با جذابیت خاصی  دنبال شده که این جذابیت با قضاوت درست و به موقع شما می تواند دو چندان گردد.

روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال شهرستان کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی