فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

شهرستان کاشمر " ترشیز اسپرت "

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر  از شروع مسابقات فوتسال جام رمضان  98 شهرستان کاشمر همزمان با حلول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت   از شهرستان کاشمر  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال کاشمر ، محمد شایگان  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر

 با اعلام خبر گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در سطح شهر و روستا های شهرستان کاشمر برگزارمی شود که تعداد 15 تیم شرکت دارند . و تیم ها تا پایان ماه مبارک رمضان در سه گروه پنج تیمی با هم به رقابت می پردازند که از هرگوره دو تیم به مرحله یک هشتم صعود و دو تیم برتر هر گروه به عنوان تیم سوم به جمع 8 تیم اضافه خواهد شد و سپس در مرحله بعدی تیم ها به صورت دو گروه دوره ایی بازی و 4 تیم برتر به مرحله نیمه نهایی و سپس رده بندی و فینال را برگزارمی نمایند .

وی در ادامه افزود: تیم های حاضر در این مسابقات مشتمل بر"15 تیم دوازده نفره جمعا تعداد 260 بازیکن می باشند "طی ماه مبارک رمضان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر  در تشریح جدول برنامه های این مسابقات تاکید کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان 98 برای اولین سال می باشد که در سالن انقلاب دارای سکو تماشاچی برگزارمی گردد ؛ و تیم های برتر به مسابقات منطقه ای اعزام می شوند،

شایگان  در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان  از ساعت 21 الی 1 بامداد در محل مجموعه ورزشی انقلاب  برگزار می شود و در پایان به تیم های برتر اول تا سوم مسابقات جوایزنفیسی از سوی کمیته فوتسال هیات فوتبال شهرستان کاشمر اهداء می شود .

ایشان ادامه داد : طرح زیبا ساری و تعمیرات داخلی سالن از هفته ها پیش توسط کمیته فوتسال هیات فوتبال و همکاری اداره ورزش و جوانان از قبیل احداث رختکن مخصوص تیم ها و  ورزشکاران و رختکن مخصوص داوران و رنگ امیزی محوطه سالن و همچنین شستشوی سالن تقریبا حدود سی میلیون تومان هزینه گردیده است که طی هفته آینده به مرحله بهره برداری جهت استفاده ورزشکاران می باشد .

تهیه و تنظیم خبر :

خبرنگار : محمد جعفرنژاد قوژدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی