فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.

رئیس هیات فوتبال کاشمر ادامه داد: در مرحله بازی‌های گروهی، هر شب سه بازی از ساعت ۹ شب در سالن ورزشی مجموعه انقلاب کاشمر زیر نظر کمیته فوتسال هیات برگزارمی شود ؛  که  می بایست تماشاگران بلیت خریداری کنند.

وی گفت: مطابق جدول زمانبندی مسابقات،  بازی‌های مرحله یک  هشتم  در خرداد، بازی‌های مرحله نیمه نهایی در ادامه  و بازی فینال تا پایان ماه مبارک رمضان  برگزار می شود.

رئیس هیات فوتبال کاشمر از همکاری تمامی اعضای هیات فوتبال، کمیته داوران، کمیته برگزاری مسابقات فوتسال، سرپرست مسابقات جناب آقای محمدیان و حسین انوری ، دبیر محترم هیات برادر آریانپور ، رئیس و اعضای کمیته انظباطی برادر سبیلیان و آقایان عربشاهی و صانعی پور که هر شب به عنوان ناظر کمیته در محل مسابقات حضور فعال دارند ، رئیس اداره و ورزش و جوانان مهندس شایگان  و همچنین نیروی امنیتی و انتظامی و حضور گرم و صمیمی فرماندهی محترم نیروی انتظلامی جناب سرهنگ باقری به همراه همکاران و رئیس پلیس پیشگیریو عملیات جناب سرهنگ قاسمی که شب گذشته  در محل برگزاری مسابقات جام رمضان حضور داشتند قدردانی کرد.

شهامت با اشاره به اهمیت تامین نظم مسابقات در سال جاری، گفت: از هفته ها  گذشته برنامه‌ریزی برای شرکت تیم‌ها در این دوره از مسابقات و تمهیدات لازم برای بهتر برگزار شدن مسابقات توسط کمیته فوتسال برادر مسافر انجام شد، دیدارهایی را با مسئولان شهرستان از جمله فرماندار محترم داشتیم و از آنجاییکه هر سال تماشاگران زیادی از مسابقات استقبال می‌کنند و تامین امنیت و نظم مسابقات از هرلحاظ مورد توجه و تاکید کمیته برگزاری است که هماهنگی لازم با مسئولان انتظامی انجام شد اما در اگر تماشاگران همکاری نکنند نمی توان آرامش بر فضای مسابقات حاکم باشد و نظم مسابقات با همکاری تیم ها و تماشاگران و حامیان آنها اتفاق می افتد.

وی خاطرنشان کرد: توصیه های لازم به سرپرست تیم های شرکت کننده برای حضور در مسابقات انجام شد و امیدواریم بازی‌ها با همکاری تماشاگران به نحو احسن و به دور از حاشیه‌ها در فضای آرامش و با کیفیت بسیار خوب برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال کاشمر گفت : تقدیر و تشکر از سعید مسافر مسئول کمیته فوتسال به جهت اماده کردن و زیبا سازی محل سالن از قبیل رنگ آمیزی محوطه سالن و تکمیل رختکن های مخصوص ورزشکاران و و داوران و عوامل اجرایی که طی روز های اینده به بهره برداری می رسد .

شهامت در ادامه از  همه‌ حامیان مالی مسابقات و دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات تشکر کرد و از شرکتها، اصناف و خیرین خواست تا از این دوره مسابقات حمایت کنند.

وی در ادامه از مجموعه حوزه خبرنگاران رسانه ، پایگاه خبری ترشیز اسپرت ، خبرگزاری صداو سیما جناب اقا مجتبی اسکندری ، تقدیر و تشکر نمودند .

خبرنگار: محمد جعفرنژاد قوژدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی