فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت

بنا به گزارش خبرنگاز پایگاه خبری ترشیز اسپورت از کاشمر ؛ افتخار دیگر در فوتسال کاشمر ( بازیکن فوتسالیست روستایی از روستای شهید پرور فروتقه بخش مرکزی در تیم ملی جوانان زیر 20 سال کشور )  سید هاشم سجادیان بازیکنی بود که برای چهارمین بار به تیم ملی فوتسال جوانان زیر۲۰ سال کشور دعوت شده بود ، که  این بازیکن با پیراهن شماره ۷ در مسابقه ایران ژاپن و ایران اندونزی به بازی گرفته شد و یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی بود عضو بازیکنان ثابت تیم ملی می باشد .

شایان ذکر است  که این دوره از مسابقات به میزبانی شهر تبریز برگزارمی شود ؛ در مسابقه ایران و اندونزی که به طور مسقیم از شبکه ورزش پخش گردید  تیم ملی جوانان زیر 20 سال فوتسال ایران در این دوره از مسابقات با پیروزی در مقابل اندونزی بمقام سوم ناءل گردید.

به همین منظور دیداری توسط رئیس شورای ورزش روستای فروتقه به همراه دهیار محترم روستا و جمعی از پیشکسوتان روستا با خانواده ی ایشان و بازیکن مزبور سید هاشم سجادیان انجام گردید .

روابط عمومی دهیاری روستا - هیات ورزش فوتبال - روستایی و بومی محلی بخش مرکزی کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی