فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

رئیس هیئت فوتبال کاشمر از برگزاری مسابقات فوتسال استان در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در روزهای پنجشنبه 10 مردادماه و جمعه 11 مردادماه خبر داد.

بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت به نقل از گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال کاشمر؛ هادی پارسا با بیان اینکه کاشمر در سه رده فوتسال استان نماینده برای حضور در مسابقات دارد؛ گفت: در مرحله نهایی بازیهای فوتسال نونهالان استان، تیم "امید آسیا کاشمر" روز پنج شنبه و جمعه با سه بازی به مصاف حریفان خود می رود.

وی با بیان اینکه اولین بازی تیم فوتسال نونهالان کاشمر روز پنجشنبه ساعت 15 با تیم ایران جهان مشهد برگزار می شود افزود: روز جمعه نیز این تیم با تیم فراز خواف در ساعت 10 صبح و همچنین عصر ساعت 14 با تیم علم وورزش چناران در سالن کارگران مشهد بازی دارد.

رئیس هیئت فوتبال کاشمر افزود: نماینده دیگر فوتسال شهرستان تیم "نوجوانان شاهین کاشمر" است که در تربت جام روز پنجشنبه به مصاف تیم پویا نوین تربت جام می رود.

پارسا با بیان اینکه در رده جوانان نیز در این دوره از مسابقات فوتسال تیم "ابومسلم بازرگانی شبیری" شرکت دارد؛ گفت: این تیم روز جمعه ساعت 16 با تیم شهید خادم الشریعه سرخس در سالن انقلاب کاشمر بازی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی