فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

رئیس و اعضای هیات ورزشی دومیدانی و مدیریت مجموعه استخر ابی باران شهرستان کاشمر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از اداره ورزش و جوانان شهرستان دیدار نمودند .

به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت ضمن دیدار و گفتگو با رییس گفت: رشد و تعالی جامعه در گرو نیروی انسانی سالم و تندرست است و بایستی در این راستاریاست و اعضای هیات از رییس اداره ورزش و جوانان خواهان پیگیری در جهت پیست تارتان در جهت  زیر ساخت های  قبل از آن توسط یرین محترم را خواستار شدند .

در ادامه مهندس شایگان گفت : قهرمانان ورزشی شهرستان باید الگوی مناسبی برای دیگر ورزشکاران باشند و در کنار قهرمانی باید به ترویج روحیه پهلوانی در ورزش نیز بپردازند.

وی افزود: رعایت منش و اخلاق پهلوانی از جمله نکات ارزنده ای است که ورزشکاران باید در اولویت امور خود قراردهند و درمیادین کشوری و استانی  ادب، منش پهلوانی که در فرهنگ مردم ایران اسلامی وجود دارد را در اخلاق ورزشی خود متبلور کنید.

درادامه رئیس هیات دومیدانی شهرستان گزارشی از برنامه های پیش رو اعضای هیات و ورزشکاران رشته دومیدانی  جهت پیشرفت بیشتر ارائه نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی