فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

فوتبال شهرستان کاشمر

وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال شهرستان کاشمر

;ldji

کمیته فوتسال  کاشمر

با سلام احترام خدمت تمام پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کاشمر

در سال ٩٧ که وارد مجموعه هیات فوتبال شدم، با توجه به اینکه تمام مشکلات تیم داران را  به خاطر فعالیت در استان لمس کرده بودم، با هدف گذاری کار خودم را شروع کردم.

هدف اول:

برنامه ریزی اصولی جهت تقویت  فوتسال و نیز سرمایه گذاری در تیم های پایه که بتوانیم در یک برنامه ٤ ساله با کمک مربیان و مدیران تیم،  امتیاز کشوری در رده پایه داشته باشیم. که تقریبا موفق هم شدیم.

حضور تیم هایی چون؛ امید آسیا ،شاهین شهر بچه ها ، ابومسلم، بام شهر، فرش آرا در  رده های مختلف نشان از پیشرفت فوتسال شهر دارد، که به لطف خدا و همت خود تیم دارها در همه ی رده ها ، نمایندگان کاشمر سال خوبی را پشت سر گذاشتند.

هدف دوم:

هدف اصلی کمیته فوتسال در حقیقت کمک به نماینده کاشمر در لیگ برتر بزرگسالان استان بود. و لازم بود حمایت و نگاهی خاص به این تیم داشته باشیم چون سکوی پرتاب بسیاری از بازیکنان ما خواهد بود و به همین علت از بازرگانی محمدی تا حد امکان حمایت کردیم و مسئولین این تیم نیز قدم های خوبی برداشته و باتوجه به بضاعت موجود، عالی کار کردند.

علت عدم برگزاری لیگ و جام ولایت

لیگ داخلی را  قرعه کشی کردیم و تیم ها، مدارک خود را کامل کردند و انشاالله  ودر صورت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی